پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118152
برگزاري همايش نهضت روشنگري در خصوص آسيب هاي ماهواره در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1490

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباس اسلامي ابتدا به تاريخچه تسلط مسلمانان در منطقه اروپا اشاره کرد و گفت : مسلمانان در جريان حمله به اروپا بعد از آن که از طرف دريايي مديترانه وارد کشور هاي جنوبي اروپا شدند توانستند کشورهايي مثل اسپانيا، پرتغال ، فرانسه و از اين دسته از کشورها را در تسلط خود قرار دهند.

مسلماناني که در جريان حمله به اروپا شرکت داشتند حداقل دو ويژگي داشتند کل جبل الراسخ يعني  عين کوه استوار و دوم کل زبرالحديد يعني عين آهن محکم بودند آنقدر عزمشان محکم بود به گونه اي که تاريخ نوشته وقتي کشتي ها آنها در سواحل مديترانه پهلو گرفت کشتي ها را آتش زدند آن چنان عزم راسخ در ماندن و پيگيري امور مسلمانان داشتند که خواستند بگويند ماقصد برگشتن نداريم

البته اين يک روي سکه بود اماروي ديگر سکه افول بود، شکست بود و نابودي اين جريان بود  جرياني که تحت عنوان تمدن 800 ساله شکوفايي اسلام در منطقه اروپا است (هشت قرن مسلمانان در منطقه اروپا تسلط و شکوفايي داشتند).اما سوال اين است که چرا شکست و افول؟

اربابان کليسا فتوا صادر کردند که هر زني و هر دختري که بتواند هر فرد مسلماني را به فسادوفحشا بکشانند و در اين راه کشته شوند اهل بهشت خواهند بود .

اين يک فتواي عجيبي درميان اربابان کليسا بود که کنه اين دستور و فتوا اين مطلب بود که مسلمانان را با عمليات نظامي نمي توان تسخير کرد، لذا با فساد و فحشا وبا دو سلاح مهم يعني شراب و زن مي توانيم آنها را به انحراف بکشانيم.

     وي در ادامه تصريح کرد : نتانياهو در جريان سالگرد 11 سپتامبر در کنگره امريکا گفت بايد به ايران و عراق حمله کرداما قبل از اينکه به عراق حمله کنيد به ايران حمله کنيد ولي جنس حمله شما به ايران از جنس فيلم هاي تلويزيوني سکسي باشد . آقاي فرانسيس فوکوياما نظريه پرداز معروف امريکايي و صاحب نظريه (پايان تاريخ ) گفته بود مادر جريان حمله به افغانستان اشتباه کرديم، اي کاش به جاي بمب بر سر مردم افغانستان گوشواره  و دامن دخترانه مي ريختيم ،آيا اين غير از جنگ صليبي جديد عليه مسلمانان است .

اسلامي در ادامه افزود : امروزه ماهواره در راس رسانه ها به دليل فراگيري که دارد وارد خانه اي ما شده است . ما در سير تطور ماهواره با سه نسل ماهواره روبرو بوده ايم  ،نسل اول شبکه هاي سلطنت واپوزيسيون خارج نشين مخالف نظام ،نسل دوم  شبکه هاي اخبار سياسي مثل صداي امريکا ، شبکه BBC  فارسي و غيره ... و نسل سوم که امروزه با رويکرد سبک زندگي غربي American Life Stiyel وارد خانواده ها شده و بايد اعتراف کنيم که اگر چه خط سقوط نکرده اما با خوشبيني و غفلت ما بخشي از سنگرهاي ما متاسفانه به دست دشمن افتاده است  .

وي با بيان اينکه امروز نوک پيکان حمله نسل سوم شبکه هاي ماهوراه اي سبک زندگي است و عقبه اين جنگ نرم خانواده ها هستند و خط مقدم امروز جوانان هستند تا مادام که ارتباط مستحکم و پايداري بين عقبه و جوانان باشد خط سقوط نخواهد کرد.

اما امروز در نسل سوم شبکه هاي ماهواره اي زن خانواده هدف قرار گرفته چرا که تلاش دارند نقش مادري،نقش همسري ونقش تربيتي زن در خانواده را زير سوال ببرند  و بعد از اين طريق بتوانند با ساقط نمودن زن خانواده ،بنيان خانواده را مورد هجمه قرار دهند واگر عقبه اين جنگ نرم يعني خانواده از هم گسسته ونابود شود ديگر به جوانان خط مقدم اين جبهه که در دامن اين خانواده رشد نموده اند نبايد اميد بست .

ما بايد تلاش کنيم که خانواده ها را به اين باور قلبي برسانيم که در يک جنگ جديدي قرار داريم که به مراتب از جنگ هشت ساله  دفاع مقدس که جنگ سخت بود سخت تر وگسترده تر و وسيع تر مي باشد و از پيچيدگي بيشتري نيز برخورد دارد.

وي اظهار داشت : ما با سه حوزه در ارتباط هستيم يک گروه افرادي هستند که به سمت ماهواره رفتند به دليل ضرورت اين افراد مثل يک گياه مي مانند که اگر آب به آنها ندهند خشک مي شوند آنها آن دسته از افرادي مي باشند که اگر ديش هاي ماهواره را هم جمع کنيم دوباره به دنبال اهداف خود مي باشند. گروه بعد افرادي هستند که جزء متدينين و اهل نماز مي باشند که به دلايل هاي متعددي از جمله چشم و هم چشمي و يا بدليل اينکه صدا سيماي ما برنامه هاي متنوع و باکيفيتي ندارد به سمت ماهواره  گرايش پيداکرده اند و گروه سوم افرادي هستندبين 40تا50درصد که تاکنون به ماهواره نه گفته اند.

و ما بايد تلاش کنيم که در حوزه سوم پيشگيري را صورت دهيم و در حوضه دوم که افرادي هستند با باورهاي ديني و اعتقادي درمان را انجام دهيم.وآنها را با آسيب ها وخطرات ماهواره بر خانواده هاي مذهبي آگاه کنيم .

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html